فردای خوبان

متن مرتبط با «آه درون» در سایت فردای خوبان نوشته شده است

درپ درون

  • نیلوبلاگ

    Ali Mehr: آری از درد درون باید مویه کرد جانم سرای ما سوختxa0 باد خاکستر xa0جام جم و کسری برد بردندتازی روداب و گر آفرین راxa0 بر دست دارد جوان ما وافور بلا را فردا ننشین ، زانو نگیر بر دست آسمان هم گریه دارد بر این وطن15/6/1395فردا)...

    ادامه مطلب
  • آه درون

  • نیلوبلاگ

    بگذار و نبین این آتش که روشن است آه درون است امروز xa0نخواهی دید دود بر فلک رسیده اش را بنشین،،،،، و ببین فردا باران خواهد شد و این غنچه لاله ای در دست عاشقی خواهد داد(فردا1495/7/21)...

    ادامه مطلب