فردای خوبان

متن مرتبط با «تنها ماندم» در سایت فردای خوبان نوشته شده است

تنها

  • نیلوبلاگ

    آنقدرxa0 بر تنهاییم غمگین شدمxa0 افسرده و دلگیر شدم گریان ، حیران، چشم براه بهار رویت شدم تا xa0فردا xa0... خورشید نديده xa0در زیر آسمانی بی ستاره و تارxa0 تک و تنها با واژه هایی مانده در گلو xa0 همره شقایق سر بر خاک سرد نهاده و رفيتم اینجا، xa0میان مردگان يافتم ما جمعی تنها در کنار همxa0 که..... تنها زده ایم و تنها xa0مرده ایمxa0 همچو شقایق ها (1394/19/21فردا)...

    ادامه مطلب