آنقدر
افسرده و دلگیر شدم
گریان ،
حیران،
چشم براه
بهار رویت شدم
تا فردا ... خورشید نديده
در زیر آسمانی بی ستاره و تار
تک و تنها با واژه هایی مانده در گلو
همره شقایق سر بر خاک سرد نهاده
و رفيتم
اینجا، میان مردگان يافتم
ما جمعی تنها در کنار هم
که..... تنها زده ایم و تنها مرده ایم
همچو شقایق ها (1394/19/21فردا)
فردای خوبان...
ما را در سایت فردای خوبان دنبال میکنید
برچسب: تنهایی,تنها,تنهایی لیلا,تنهای وحشی,تنهام,تنها در خانه,تنهايى,تنهایی پر هیاهو,تنهای,تنها ماندم, نویسنده: بازدید: 294 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 21:22