وقتی خود را هم ،
به اجبار یا از ناداني
به فراموشی می سپاری
بازگشت دوباره
به خویشتن
امید می خواهد
و،،،،،، آنگاه که حتی
چشمان هم از همراهی دریغ می کنند،
و نخواهند ديد خواسته ات را
فردا،،،،،،،
امید،?!
آرزو، ?!
من ?!
جستن سوزن است در میان،،،،(1394/12/24فردا)
فردای خوبان...
ما را در سایت فردای خوبان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 287 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 21:22